080927

Har haft världen jobbigaste dag på jobbet, tror aldrig att jag har jobbat då vi haft så mycket med folk, så nuär jag väldigt trött och sliten och ska snart gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon. Fick besök  av mamma, pappa och min syster nu ikväll en snabbis, Alexander han blir så himla glad varje gång vi får främmande och och vill nästan inte att dom ska fara. Sitter just nu och ser på förlossningskliniken på tv 4 plus och lite rädd blir man ju för att föda igen men å andra sidan så är ju allt lite överdrivet i USA, fattar inte att jag alltid ska fasta för att se sånt här som gör mig lite skraj. Idag då Marcus skulle lämna Alexander på dagis så berättade personalen att dom skulle höra och se ifall Alexander endast ska vara på Nattugglan då han är så liten och är nästan mer hos dom än på Dagsländan, jag skulle tycka det vore skönt att ha han på en avdeling för ibland vet man inte vart man ska hämta han och ibland så har jag borta kläder som senare visat sig vara på den andra avdelningen. Vi får vänta och se hur det blir med den saken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0