080926

Gaahhhh håller på att bli galen, skulle precis gå in på sidan där artiklarna (som vi ska skriva till skolan) finns men där står det ett artiklen jag valt är 15 sidor men jag får endast fram första....hrmmmm hur ska jag göra, är ju inget datageni precis.........Nåja ska prata med Sofi ochhur vad hon tror....!!!

Är inne i en inrdeningsperiod just nu och inte blir det bättre av att man far hem till folk som har det jättefint för man får alldels för mycket och DYRA ideér som jag just nu INTE har råd med. Hur som helst så får vi våra grejor från ikea på Tisdag så då blir det lite nya saker här hemma iallafall. Till middag så hade jag tänkt göra en ny form av Tacos som jag hoppas blir lika god som jag hoppas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0