080925

Nu har jag genomlidit två kvällspass med min ondå rygg, ajjjajjj. Ryggen mår dock lite bättre men den är fortfarande väldigt ond och det skär till speciellt vid lyft men så snart kanske den är fit for fight igen. Idag är jag ledig, men inte är jag ledig från allt som ska göras här hemma, har en drös med kläder som heter duga som ska tvättas idag, skulle tippa på att det kommer att bli cirka åtta maskiner innan allt är tvättat, som tur är så har vi en tvättstuga som vi kan gå till som har tre tvättmaskiner så det går ganska snabbt, snabbare än om jag skulle göra det här hemma iallafall. Näe nu ska jag snart följa med Frida och kolla på nya tapeter till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0