080919

Första skoldagen igår och den gick åt skogen, inte själva skolan utan min rygg brakade ihop då jag var i Umeå så jag fick åka in senare under kvällen på akuten med  ambulans och vilket tur jag hade för det var marcus som hämtade mig. Kunde inte ens stiga upp ur soffan så jag hade j*vligt ont, kunde bara ligga på sidan, rörde jag huvudet eller armen så skar det till i hela min rygg, usch och fy. Hur som helst så fick jag en massa smärtstillande på akuten men då det inte blev bättre efter en timme så blev jag inlagd så att jag kunde få ännu bättre smärtstillande så natten har spenderas på avd 4 i ett rum med 5 personer och jag har väl sovit sisådär 3 timmar, men då har jag förvisso slumrat till varje gång jag fått en ny omgång av smärtstillande, men inte känner man sig utvilad direkt. Fick åka hem strax efter 16 tiden idag så nu går jag och haltar omkring med kryckor och ser ut som "mormor 100 år". Just nu så är jag relativt smärtfri men jag tror att det snart är dags att ta lite mer medicin innan det sätter igång igen.

Kommentarer
Postat av: linn

men huvva så otrevligt..



hoppas du får mindre ont snart.. krya på dig. kram

2008-09-19 @ 20:02:29
URL: http://liiinnt.blogg.se/
Postat av: Jessica

Oj du det lät ju inte så trevligt. Vad gjorde du i umeå? Ska du plugga där?? Du måste ju vara pigg till nästa måndag när vi kommer & hälsar på =)

2008-09-19 @ 20:48:19
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jepp jag pluggar i umeå, självklart så hoppas jag att jag mår bra tll nästa måndag men det kunde ta upp till två veckor och då var 80 % bra så vi får väl se

2008-09-20 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0