080911

Idag så har det var riktigt duktigt på alla sätt och vis. Vaknade först där vid sju och sen var det bara att skynda sig fö Alexander skulle vara på dagis kl 8, sen började jag och mamma med att rensa förrådet, och kors i taket så hade jag inte så mycket skrot som jag trodde men lite lyckades vi få ihop, sen var jag ännu mer duktgt då jag dammsög hyllorna och golvet i förrådet, använde dock inte min dammsugare utan en "grovis". Sist av allt så for vi till soptippen med allt så nu är det fint och välstädat i förrådet. En sak är säker att jag ALDRIG mer ska samla på mig saker som bara ska ligga i förrådet och skräpa utan då ska jag slänga det direkt. Resten av dagen så har jag och Alexander bara tagit det lugnt, vi var en sväng och hämtade ut mina skolböcker som äntligen har kommit men det är ingen roligt läsning, usch fattar inget i böckerna som är skrivna på engelska. Hur ska detta gå???!!!  Nu ikväll så blir det mys med godis framför tv´n med Marcus som har kommit hem i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0