080910

Trots att jag faktiskt skulle kunna sova ett bra tag till så vaknade jag 07.00, det är så typiskt då man väl har möjligheten men man är ju trots allt mycket piggare då man får vakna av sig själv än då Alexander väcker mig med skönsång. Börjar klockan 11 idag och jobbar till 17.30, sen Alexander, jippi, längtar efter min lilla kille. Imorgon så ska Alexander vara på dagis mellan 8-12 för han har så lite tid på dagis så dom vill att han ska fylla ut sin plats lite mer så. Under tiden han är på dagis så ska jag passa på att storstäda i förrådet, huvva inte roligt för fem öre, men efteråt kommer det att kännas skönt. Nu ska jag ta och hoppa i nå kläder och sen ska jag städa undan lite här hemma så det är fint då jag kommer hem ikväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0