080908

Det är som konstigt att då jag och Alexander sover själva här hemma så känner jag mig trygg vilket jag aldrig gör då jag sover själv, tänk att en så liten knatte ger mig så stor trygghet. Nu inatt så kommer jag att sova sjäv här hemma för Alexander ska sova på dagis (inskolningsnatt), usch känns som hemskt att han inte ska sova hemma men det kommer säkert att gå bra och än så har dom inte ringt. Längtar redan tills jag får hämta honom imorgon.

Som vanligt då jag skulle kunna sitta och ta det lugnt så har jag fullt upp istället, har precis dammsugit och nu så har jag även börjat tvätta både här inne och i tvättstugan. Borde vara klart om sisådär en timme. Fick förresten ett brev från radiotjänst som tycker att jag ska betala tv-avgiften, vilket jag redan gör genom Marcus, men det är inte första gången det dimper ner ett sånt brev och ringt till mig har dom också gjort, väntar bara att dom ska banka på dörren (vilket det stod i brevet att dom skulle göra om jag inte anmäler tv innehav),  hur som helst är jag LESS på dessa brev!!!!! Ge er!!!

Nu är det dags att kila ut till tvättstugan och börja torka kläder!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0