080907

Ser att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här men så är det när man är väldigt upptagen av annat, typ jobb!!!! Helgen har spenderas i Piteå, har mest tagit det lugnt och vilat upp mig för veckan som kommer för den kommer att bli hektisk då jag är ensam med Alexander denna vecka. Har dessutom glömt en massa saker i Piteå vilket inte är ovanligt men nu är det så att jag verkligen behöver dom i veckan så jag får fara och köpa nytt istället. Kvällen kommer att spenderas framför tv´n innan det är läggdags vilket blir där vid 21 tiden nån gång för jag är som vanligt väldigt trött. 

Tänkte jag skulle visa två fina bilder på Alexander och Lucas som vi har tagit i helgen, visst är dom söta?!! (Orkade inte redigera dom röda ögonen) 



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0