081026

Ibland så är jag verkligen dålig på att uppdatera men i helgen så har jag faktiskt haft fullt upp, igår jobbade jag hela dagen och efter jobbet så fick jag besök av Sara och en kompis till henne från Umeå, vi åt gott och drack gott innan vi begav oss ut på "station" och shaka loss, roligt hade vi iallafall, tror att jag måste försöka få mig ut lite oftare för det känns som att 1 år och 11 månader exakt, är lite väl långt mellan gångerna. Som tru var så "fick" vi ju en timme extra inatt så att stiga upp och jobba i morse var inga problem, eller nja trött var jag ju men jag inte bakis. så nu sitter jag är utmattad i soffan efter en jobbarhelg och tar det lugnt, och det ska jag nog göra resten av kvällen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0