081004

idag så blir våran lilla kille 14 månader, tänk vad tiden går fort fram, men fortfaraqnde så är han våran lilla bäbis och kommer nog alltid att vara det. Imorse så fick jag mig en sovmorgon till 06.40, vilken lycka men jag vaknade dock redan kl 05.10 för då ringde Marcus väckarklocka och efter det så hade jag svårt att somna om för jag trodde att Alexander skulle vakna hela tiden. I helgen så är jag och Alexander hemma själva för idag så är Marcus i Öjebyn och jagar och sen ska han iväg och jobba ett dygnspass så jag och A passar på att fara till Sanström en sväng i eftermiddag så Marcus har lämnat bilen till oss. Tror även att det snart är dags att sätta på vinterpjucksen på bilen för det är ganska så kallt på morgonen nu plus att det tydligen hade snöat i Svanis imorse och jag kommer inte att köra bilen om det ligger så mycket som ett snö korn på backen, näe hellre nöter jag på däcken. Hade tänkt att fara in till stan en sväng idag men det är så dåligt väder att det inte kändes lockade att gå på stan då, kanske far jag in en sväng imorgon men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Det var ju som sagt ett tag sen du var hem..Skulle vara kul om du och Alexander kom någon dag!:)

2008-10-04 @ 20:14:30
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0