080526

Imorse så valde Alexander att vakna strax efter kl. 5, gissa om jag var trött...??? Men som tur var så somnade han om efter han hade fått välling och då sov han tills klockan var 7.30. Har vait en snabbis till Öppna förskolan idag, var inte så mycket folk där så då for vi istället och hälsade på en jobbarkompis till mig som nyss fått barn. Tänkt att även min lilla grabb har varit så liten en gång i tiden, och inte var det längesen heller, men tiden den går så himla snabbt.  Sitter just nu i soffan och tar det lugn, lilleman sover, hoppas att han sover lääänge, så kanske han inte hinner bli så trött tills dess att han ska gå och lägga sig.


Kommentarer
Postat av: jessica :)

Hej! Kolla gärna in min nya modeblogg, där finns det tips på hur man får många läsare till bloggen, och massa annat! ha det bra! / jessica .

2008-05-26 @ 14:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0