080525

Satt nyss och tittade på lite av mina "hundbilder" jag har på datorn och visst så saknar man att ha hund men samtidigt är det mycket med jobb att ha hund, så just nu för tillfället så känns det helt ok att vara hundlös. Tänkte jag skulle visa lite bilder på dom!

image24

Mimmi var min allra första hund och finare hund får man leta efter, ingen "lhasa" till psyket direkt. Mimmi lever än idag och blir snart 11 år!

image25

Gibson var min andra hund och var en väldigt speciell hund på alla sätt och vis. Han var prinsen i våran familj och och blev med åren kallad för lillebror av min pappa.

image26

Maja hon är allas våran lilla prinsessa, snällare hund får man leta efter.

Hittade ingen bild på Kiwi som är en dotter till Mimmi och Gibson, hon bor nu i en liten by i Norrbotten. Hittade heller ingen bild på min springer spaniel Higgins, en riktigt mysig hund men som tyvärr inte var så snäll mot andra hundar.

image27

Lilly, en riktigt tjurig och bestämd "lhasa" som gör precis som hon vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0