080518

Inatt så har vi sovit över hos min mamma och pappa, jag blev så himla trött igår att jag inte orkade sitta i en bil en timme och det var nog lika bra för jag däckade strax efter 22 och har dessutom sovit som en stock inatt. Idag så har vi även hunnit med en sväng till "svanis" på eftermiddagen och där så fick vi pizza till middag, mums.

 Nu sitter jag och Marcus framför tv´n och tittar på hockey finalen i vm men jag hoppas att gubben snart kan slita sig från tv och sätta sig framför datorn istället så att vi kan planera våran semster . 

Kanskeså blir det att fara en sväng till Borås om två helger och hälsa på Marcus syster, hoppas det blir av för det skulle vara så roligt, inte lika roligt för min plånbok då, men det är en smäll man får ta.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jojojo! Kom hit och hälsa på, det vore skitkul om du hängde med!

2008-05-19 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0