080517

Godmorgon! Inte blev det någon sovmorgon idag inte utan precis som igår så vaknade han 05.30 jippi, kan ju säga att hans mamma inte var lika pigg. Har sovit jättedåligt inatt, har drömt att jag först hade en spindel i ansiktet och var då tvungen att tända lampan för att se ifall jag drömde eller om det var verklighet och likadant när jag senare drömde att det satt ett kryp och "glodde" mig rätt i ansiktet, då fick jag panik för när jag vaknade till så tyckte jag dessutom att jag såg krypet, usch var tvungen att gå ut på balkongen och vädra av täcket och sen la jag mig på Marcus sida och för att sova med lampan tänd. Kanske tycker ni att jag är löjlig men mina drömmar är vädligt verkliga för mig och inte blir saken bättre då jag kommer ihåg vad jag drömmer varje natt. Kan ju tillägga att jag nu på morgonen dessutom har bytt sängkläder.

Idag så lyser ju faktiskt solen men inte var det speciellt varmt ute, men vi ska vara ute idag i allafall har jag bestämt, först ska vi till coop och handla välling sen tror jag vi ska gunga i gunga ett tag och sen vet jag inte.....
Ska hinna med att dammsuga och tvätta idag också men det går ju relativt snabbt och tvätten tvättar ju sig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0