080514

Imorgon så bär det av hemmåt igen och denna gång för gott får jag hoppas, orken är snart slut och inte blir det bättre av att Alexander är grinig större delen av tiden tror att det är fler tänder som är på g. Inatt har han sovit riktigt bra, tror att det kan bero på att han fick lite alvedon för som sagt så tror jag att det kliar i munnen och att det är därför han har varit vaken ett x antal gånger på nätterna. Idag så blir det att fara och bada i varmvattenbasängen här på simhallen, först var det tänkt att vi skulle göra det igår men det är visst bara öppet 2 ggr i veckan för småttingar, dåligt om ni frågar mig med tanke på att det är den största simhall som piteå har. Sen kanske det blir att träffa en kompis som det var längesen jag såg så denna dag är det fullt upp så kanske är Alexander lite mer nöjd idag än igår.

Jo igår var vi även och kollade lite på bilar men det finns ju inte en enda som passar oss, börjar snart tro att vi kommer att få köra den här stenen i all tid och evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0