080508

Usch vad jag är vaken tidigt idag men å andra sidan så har jag och lilleman MASSOR att göra, ska redan nu klockan 05.00 ut med en massa tvätt och sen är det väl bara att börja STÄDA, STÄDA och STÄDA.......behöver jag säga att jag längtar tills Marcus så att jag får nån hjälp för inte är det lätt att städa då man har en envis och nyfiken 9 månaders bäbis.  Anledningen till att jag steg upp är att jag var så hungrig att jag inte kunde låta bli att tänka på laxen som låg i kylen.

Joo en till sak, jag drömmer sanna drömmar, har gjort det ett X antal gånger nu och jag vet att ni säkert tycker att det är löjligt men jag vet ju själv vad som är sant och inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0