080505

Idag steg vi upp kring 7 tiden och inte var det en rolig syn då man tittade ut och såg att det regnade, huvva man ville nästan dra täcket över huvudet och lägga sig igen men Alexander ville inte riktigt det utan vi for till öppna förskolan istället där han fick leka med de andra barnen fram tills det var lunchdags. Har dessutom hunnit med att skura altanen men det gick ju fort men jag antar att vi måste göra det igen innan sommaren är här. Skulle så gärna vilja kratta också men det är för blött i gräset ännu så det får vänta. Nu ska jag strax kila ner till tvättstugan och tvätta lite, känns som om vi har hur mycket som helst med tvätt men det går ju lite fortare att tvätta där än om jag skulle göra det här hemma, så det blir ju mycket tvätt då jag väl tvättar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0