080503

Lilleman måste ha hört mina böner igår om sovmorgon för han sov tills klockan var 07.30, det är så härligt när man får vakna och känns sig utvilad, idag så hade vi tänkt fara och köta en gunga till han och sen fara och kolla på mera utemöbler, vi har inte hittat det vi ska ha ännu. Snart måste vi väl akut köpa några om vädret fortsätter att vara så här fint.

Igår så blev det premiär för Alexander att provåka i sin nya vagn på stan, kanske att han är lite för liten ännu men det är bara en tidsfråga innan han har vuxit i den. Både jag och Marcus hittade varsin jacka, plus att marcus hittade några T-shirtar och jag hittade ett par jeans men som jag av snålhet inte köpte men jag funderar ifall jag ändå skulle ta och slå till för dom skulle vara så snygga till mina vårskor och sen så har jag inte ett par sådana jeans heller så dom skulle passa in i min garderob också!

Nu är det dags att få i sig nå frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0