080501

När blev det lagligt för 8 åringar att springa omkring med värsta smällarna utan föräldrars tillsyn?? Kanske fanns föräldrar på området nånstans men inte övervakade dom när dom smällde dom mitt bland folk och på gångvägen, vissa smällare for omkring så man visste aldrig ifall det skulle smälla under fötterna eller inte. Kanske är det jag som håller på att bli gammal och omodern men jag var nog knappast ensam om att tycka att det var obehaligt att vara där. Nåja min och Alexanders valborg var jättetrevligt, vi blev bjunda på grillmiddag och Verron och Fredde som var jättegod och sen gick vi ner och kollade på den stora majbrasan en stund. Alexander somnade gott i vagnen och trots att det small smällare hela tiden så sussade han gott men jag valde att gå hem därvid 9 tiden eftersom det började bli kallt ute och inte kan jag tänka mig att det är så skönt att sova i vagnen.

Idag så hade jag tänkt att lägga mig i solen ett tag men inte är den framme idag inte så jag får nog hitta på nått annat tills Marcus slutar kl. 15.00. Kanske skulle jag och Alexander ta och prova våran nya vagn som vi inte hunnit ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0