080329

Är lite trött och har en väldans värk i kroppen idag efter allt jobb igår, tror man bröjar blir lite för gammal för att vara uppe så länge på nätterna nu förtiden, tror jag var hemma strax efter fyra i morse, mötte tidningsbudet utanför dörren och strax efter det så blev det ljust ute.

Dagen blir lugn kommer nog mest troligen att vara hemma större delen av dagen så at vi hinner lägga klart golvet i hallen på övervåningen. Kanske hinns det mest at fara och kolla på tapeter också, hade tänkt att flörsta med syrrans sambo så att jag får låna tapetmaskinen då domör i fjällen och eftersom jag är så snäll så borde det inte var nå problem, eller hur?

Har fått många projekt nu, hade tänkt att klä in badrumsspegeln som har ett skåp med en snygg tapet borde bli bra, plus att jag har tomma smältost burkar som även dom ska bli inslagna i nått eller så målade, tänkte ha en massa sygrejs i dom när jag får mitt rum klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0