080328

Att bada måste vara en riktigt favorit för lilleman, direkt vi hoppade ner i vattnet så började han att plaska och skratta högljutt, nästa gång vi badar så ska det inte gå så långt mellan gångerna som nu senast eftersom det är så roligt. På vägen hem så däckade lilleman i bilbarnstolen av trötthet men naturligvis så vaknade han när vi kom hem men då vägrade han somna om trots att han fick ligga i sängen att tag. Men då det var dags att sova så somande han omgående utan ett enda ljud och har sovit som en stock hela natten i sin späljsäng, gissa om jag fick en chock då jag vaknade i morse och såg att ingen lilleman låg brevid mig......! Även mina krafter tog slut av badet tror att jag gick och la mig 20.45 men då hade jag tänkt att läsa lite men jag läste nog kanske på sin höjd två sidor max sen så somande även jag. Det är så skönt att få vakna utvilad på morgonen som jag fick göra i morse och jag tror även att lilleman är piggare än vanligt nu då han sovit i sitt rum hela natten.


Idag så ska farmor komma hit och sköta en stund medans jag ska springa en snabbis på stan, måste uträtta nå ärenden och nog skulle jag kunna ha med han har börjat tycka det är alldeles för tråkigt att sitta stilla i vagnen en längre stund med undantag då vi går på promenader. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0