080327

Nu har vi även fått hemtelefonen inkopplad men samma nummer, inte illa men det tog ju sin lilla tid. Nu ska vi bara klura ut vart vi ska ha alla telefoner (en fast och två trådlösa), uttagen är på riktigt dåliga ställen så jag tror nog att den fast får vara här nere och den trådlösa får vi ha där uppe. Igår så bröjade vi även sätta fast kablarna längst väggen och nog ser man att det blir bra mycket trevligare än att ha dom liggandes längst golvet, men vi har mycket kvar att göra ännu men är en bra bit på väg.
Idag så blir det att fara och bada på badhuset tror att lilleman kommer att tycka det är roligt, som sist. Tänkte även ta en morgon promenad med lilleman i vagnen men det är ju orkan ute plus att det snöar så jag tror att vi avstår från den.  Lilleman har precis somnat så nu hade jag tänkt att gå och lägga mig och läsa en bra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0