080323

Idag så har jag faktiskt inte gjort så mycket, en kompis har varit förbi men det fanns inte så mycket att göra eftersom det mesta i stan var stängt och alla som vi hade tänkt hälsa på var i fjällen, så vi satt mest och surrad.

Åker nog mest troligen hem till Skellefteå imorgon, få se ifall Marcus kommer då han slutar imorgon bitti eller om vi träffas då han kommer hem. Är det soligt imorgon så skulle jag tro att han kommer men som sagt så får vi se om det.
 
Till middag så blev det grillad fläskfilé men hemmagjord klyftpotatis blandad med paprika, lök och morötter och det blev även viltlöksbröd. Gissa om vi alla blev proppmätta......

Näe nu ska jag lägga mig ner i soffan och se en film som vi har lånat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0