080323

Satte mig nästan för första gången igår sen olyckan för att köra bil (har kört in till stan två ggr, men det räknar inte enligt Marcus), till Piteå, och tror ni inte att strax för Jävre så börjar det att ösa ner snö och blåsa, shhiiit inte det bästa tänkbara för mig, tror att jag nog körde max 60 km/h när jag passerade där vi körde av vägen......usch!!
Visste inte riktigt hur och var jag hade kört av vägen, trodde att det var längre bort från guppen än vad det var, och inte hade dom lagat stängslet heller. Inte nog med det, utan direkt jag kom fram till Piteå så fick jag se pärlan stå på bilkyrkogården på nordiska bil, snyft. Nåja det finns ju fler bilar även om jag inte kommer att får köra min röda pärla nå mer.

Och nej Emmeli vi ska inte gifta oss hur gärna du än vill det........men den dagen då vi kommer att göra det så kan du väl kanske få vara tärna......

Har kommit i en andra anding vad gäller renoveringen hemma hos oss (jag vet, vi har inte bott där länge och jag är/var redan less) och nu är jag jätte peppad på att måla trappen och tapetsera i hallen både uppe och nere, sen så blir det nog att göra det sista rummet. Sen tror jag nog att det får räcka ett tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0