080321

Snart så börjar man ju rent av få lite ångest, känns som att dom flesta antingen är gifta eller ska gifta sig, det är som det enda man hör nuförtiden, och med våra sju (!!) år ihop så kanske det är dags att knyta ihop säcken vad tror ni?? Skulle väl vara trevligt med ett bröllop, men jag är dock inte så sugen att gifta mig här i sverige känns som att utlandsalternativet är mer våran grej och lite mer privat, gillar inte stora tillställningar där jag/vi är i fokus, plus att det är dyrt med bröllop så istället för att lägga pengar på ett bröllop här i sverige så kan jag lika gärna lägga pengarna på en härlig utlandsresa med bröllop som innehåll. Dessutom så tror att jag Marcus är inne på samma spår som jag och det känns skönt att vi inte är oense hur vi vill ha det. 

Nåja nu blev det lite väl mycket bröllopssnack såhär i bröjan av påsken. Påsken blir för våran del lugn då marcus kommer att jobba hela helgen, så det blir nog att vara hemma och mysa. Hoppas på att det blir lite finare väder än vad det är nu ska kan man iallafall vara ute och gå en promenad med vagnen. Idag så är vi i svanström och ska alldels strax äte påskbord MUMS! Sen så ska vi gå ut en sväng och så ska lilleman få testa sin pulka för första gången, ska bli så spännande att se vad han tycker.

Och nej, ni som tror att det snart blir bröllop måste jag göra besvikna, vi ska INTE gifta oss  inom en snart framtid i allafall, men för det så kan man ju planera lite så man vet hur man vill ha det. 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej :) vilken fin blogg du har. jag gillar den jättemycket! läs gärna min blogg med :) några inlägg ner finns en tävling där du kan vinna ett par jättefina örhängen helt gratis. och i varje inlägg ställer jag frågor där jag behöver läsarens åsikter :) Glad påsk på dig! :)

2008-03-22 @ 11:03:38
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se
Postat av: Emmi.

Jag tycker att det också är VÄLDIGT hög tid att ni ska gifta er nu.Och jag hoppas att jag hör ordet brudtärna viskas i mitt öra också!:)

2008-03-22 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0