080320

gud vad jag blir irriterad alltså.......var ut till tvättstugan där vid sju imorse och såg att det var ledigt en tid mellan 08-09 bra tänkte jag eftersom jag behövde tvätta lillemans overall då det har kommit spya på den, så jag stoppade in tvätten i samma veva och när jag nästa gång kommer till tvättstugan för att hämta nytvättade overallen där vid 09 så är den kvinna som helt på eget bevåg tagit ut overallen och hängt upp den i hallen utanför, så jag vart mina kläder var och då säger hon att hon trodde att det var kvarglömda kläder som låg i tvättmaskinen och det var därför hon hade börjat tvätta.......whhat????!!!!! Känner att det kokar i mig det är ju bara att kolla på tavlar så ser hon att den tiden redan är bokad så varför skulle det vara kvarglömt liksom........har aldrig varit med om något sådnt förrut, kvinnan kan nog vara glad över att jag inte hade mer tvätt att tvätta för då hade jag kokat av ilska.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0