080316

Har tänkt att jag skulle skriva en rad eller två typ trettio gånger idag men har inte haft tid trots att jag suttit vid datron och nu känner jag att jag är alldels för trött för att skriva överdrivet mycket. Har bara sovit fyra timmar inatt men det är ju självförvollat då man vaken tills klockan är 02.00 och man vet att lilleman vaknar där vid 06-06.30 nåja tur man är ung....

Idag så har jag mest tagit det lugn, bakat och lagat mat är väl det enda vettiga jag har gjort idag.

Har suttit och kollat på bilar nu ett tag och inte blir man nå klokare, det snurrar mest i huvudet, det skulle ju som vara lättast om man visste till 100% vilket bilmärke man vill ha, några kandidater finns ju förvisso men vi ska ju enas också. Vi har iallafall bestämt att vi ska vänta till vi vet vad vi får för våran bil som befinner sig i bilhimlen innan vi börjar söka ny bil på allvar. Fast å andra sidan så har vi hittat en bil här i Skellefteå som kan vara av intresse......vi få väl se hur det blir i slutändan.

Näe nu väntar sängen på mig, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0