080314

Jaha, då har lillen fått flytta ut från vårat sovrum och flyttat in i sitt eget, spännande att se hur det går speciellt då det är första natten. Natten som var har varit jobbigt, lillen somande 20.00  vaknade då vi gick och la oss där vid 23.00 och sen så var han vaken till klockan var 02.00, då hoppades jag på att han skulle sova lite längre på morgonen men inte, klockan 06.30 då vaknade han och var glad som en sol, kan ju tillägga att jag var inte lika pigg som lilleman. 
 
Nu ikväll så har jag sytt min första gardin, det blev en kappa till toaletten på övervåningen, den blev lite sned på ena sida men gardinen ska ju trots allt vara på toaletten så det spelar inte så stor roll tycker jag.

Morgondagen hoppas jag blir en lugn dag, har inte ork för att ränna på stan eller så, plus att jag ska nog inte spendera alltför mycket pengar på onödiga saker just nu då vi måste köpa en ny bil.

Nu blir det att se en film på tv.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Gick Tråkla bra att sy med?:)

2008-03-15 @ 08:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0