080311

Sitter och försöker hålla kolla hur det går i hockeyn, inte för att jag är jätteintresserad men visst skulle det vara roligt ifall det gick bra. Lilleman har sovit cirka en timme på hela dagen så han var jättetrött där efter middagen så han fick välling och gick och la sig strax före sju somande på en gång, så jag hitills haft en mysig kväll framför datorn och tv:n känns som att det var ett tag sen jag hade "egen tid" då jag har varit så himla trött på kvällarna, har gått och lagt mig där vid nio-tio tiden och det är tidigt för mig/oss.

Det är så roligt att ha ett internet som går snabb, har aldrig haft det förut så jag har ju aldrig vetat hur det är men nu märker man ju hur underbart det är. Nåja ska kolla igen hur det går för aik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0