080302

Förstår inte vad som har hänt med min lilleman, han har börjat sova bedrövligt dåligt på nätterna, vaknar fyra- fem gånger och vill ha mat minst en gång ändå har jag börjat göra en tjock välling som han borde klara sig på men icke. Hoppas att det bara är en fas som snart går över. 

Idag så har vi jobbat med lillemans rum, känns som att man inte kommer nån vart men nån gång ska det väl vara klart. Vi har även bestämt att vi ska lägga in golvet innan han får flytta in i rummet men det ska väl inte ta lika lång tid som att tapetsera hoppas jag. Hoppas även på att få fara en tur till Ikea i veckan, om jag har tid det vill säga, veckorna har alldeles för få dagar, man hinner inte med allt man vill, tyvärr.

Nåja nu ska jag gå och äta, idag blir det surströmming, mums! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0