080617

Tänkte bara skriva ett kort och snabbt inlägg för Marcus ser en film på datorn. Inatt så har Alexander sovit borta för första gången hos farmor och kors i taket så har både jag och Marcus sovit som stockar inatt och inte ringt en enda gång, eller jo vi ringde mitt på dagen idag men det räknas som inte tycker jag. Har även varit på min första ansiktsbehandling idag och det var grymt skönt men dyrt plus att jag kom hem med en antsikt kräm för (sluta läs här mamma!!) 250 spänn som tydligen skulle vara bra för mitt ansikte, vå får väl se......

Denna dag har varit en riktigt förlust vad gäller pengar först var jag och köpte en ny mobil för min har varit död i nån dag men jag har kunnat höra när det har ring och kommit sms men inte kunnat svara eller se vem det har varit ifrån. Efter det så var Marcus och köpte inlines och annat smått och gott på stan så nu var hela semester pengen borta....hahaha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0