080612

Här kommer lite bilder från Borås, kan ju tillägga att vi hade det mycket trevligt och att vi hade jättebra väder med både sol och värme, så lite färg fick vi oss allt. Vad som var mindre roligt var att åka tåg, det gör jag aldrig om, usch så varmt och obekvämt!


 
Frida ska just till att öppna en tidigt födelsedags present men vad som var i paketet är inte rumsrent så det får förbli en hemlighet.


Frida, Christoffer och Maggan på hotellrummet, strax innan vi ska gå och käka middag.




Kunde inte låta bli att lägga ut denna bild på girafferna som vi såg på djurparken i Borås.


Insåg precis då jag laddade upp bilderna att jag och Isabell lyser med våran frånvaro på korten så jag får nog ta och med Frida sicka över lite mer bilder för man kan ju faktsikt tro att vi inte var med alls. så fortsättning följer......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0