080604

Idag blir våran gullunge 10 månader, endast två månader kvar tills 1 års dagen......

Igår kväll så var vi och såg på balen som var här i skellefteå, brukar i vanliga fall inte gå men efetrsom min systeryster skulle gå med sin kille så blir man ju lite nyfiken. Men både jag , Marcus och inte minst Alexander hann bli gode less på att vänta och vänta för det är ju en hel del par som går på bal men till slut så dök dom upp och tills dess hade vi fått ganska så bra platser så vi kunde glo en hel del.

image28

Idag så blir det att tvätta, tvätta och packa min väska inför imorgon, hade tänkt att inte ta med mig så mycket med kläder men vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0