080603

Årets första skavsår har jag fått från igår, och dessutom så fick jag dom på hälen så nu kan jag nästan bara gå i skor utan häl.......nåja får ju skylla mig själv för det är ju trots allt samma visa varje år då man ska börja gå utan sockar i skorna. Idag så har jag varit en sväng på stan och ätit lunch med mamma och Emmeli, gott gott för magen! Hittade dessutom ett par leggins som jag hoppas att jag nu kommer att få anvädning nu då solen tittar fram.Har precis var på BVC med Alexander och han är nu 72 lång och väger 8560g, trots att han föjer sin kruva fint så tycker vårab BVC sköterska att han väger lite för lite eftersom han ligger lite under kurvan och detta har hon nu påpekat några gånger men om man kollar på alla hans kurvor (längd, vikt och huvudomfång) så ligger han lite under på alla, och han är precis lagomt rund och go.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0