080730

Jag håller på att avlida i denna värme, så nu vill jag att det blir lite svalare på dagarna, men på Lördag så kan det få vara fint väder! Inatt så har jag inte fått många timmars sömn, kom hem vid 23.30 och lilleman vaknade 05.20, inte var jag pigg inte men det var bara att stiga upp. Nu är det inte många dagar kvar tills Alexander fyller 1 år, ska baka på Fredag och jag hoppas verkligen att jag hinner med allt som ska göras då annars finns det inte så mycket mer tid till sånt. Hade tänkt göra en massa saker nu ikväll när Alexander somnat men jag är alldeles för trött så det vår bli en kväll  framför tv´n och ikväll så finns det ju en massa att kolla på, veckan bästa tv dag.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Har varit och köpt alexanders present idag!:)

2008-07-31 @ 16:48:54
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0