080729

Usch vad tiden går sakta, väntar på att Marcus ska komma hem som slutar klockan 15 men tiden verkar aldrig vilja bli det! Är less på denna värme också, speciellt då alla andra jobbar och inte kan följa med till stranden för inte far jag själv. Nåja ska iväg och jobba en sväng ikväll och det ska bli skönt att komma bort ett tag även om jag måste jobba. Har dessutom blivit helpeppad att påbörja kursen som jag ska läsa till hösten tror att den kommer att vara jätte intressant, men nu fick jag höra av min kompis (som även hon ska läsa kursen) att slutuppgiften i kursen var att hålla ett föredrag, gruvar mig redan, jag hatar att stå framför folk att prata så man kan ju hoppas att det åtminstone är ett grupparbete så slipper jag står där framme själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0