080727

Ojj ser att jag har varit dålig på att uppdatera min blogg men jag har varit i Piteå sen i Fredags och haft fullt upp hela helgen. Igår på dagen så gick jag, mamma och Alexander en sväng under dagen på pdol, sen till middagstid så for vi på släkträff i Ålund, på kvällen så blev det att gå ut på pdol och det var verkligen ovärt att lägga ut 350 spänn på några timmar, träffade inte många jag kände, inte så konstigt eftersom jag tyckte att det inte var så mycket folk ute men jag kan ju ha fel. Nåja gjort är ju gjort, jag var ju iallafall nykter så jag slapp vara bakis idag =)

Till veckan så är det fullt upp ska hinna med att båda riva och förhoppningsvis sätta upp vårat nya snygga kök. Det jag oroar mig mest för vart tusan vi ska rymma köket då det kommer, måste klura lite på den. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0