080714

Jag vet att jag saknat solen men nu måste jag ändå klaga dock inte på solen men måste det vara vamt just den enda dagen jag inte kan fara någonstans, typ till stranden. Bilen står ju förvisso i garaget men bilbarnstolen är inte monterad och det vet jag inte hur man gör och båda mina cyklar har punktering på framhjulen och de flesta jag känner antingen jobbar eller är på semster, ingen bra dag med andra ord när man måste sitta och stekas i värmen här på baksidan. Nu är första dygent avklarat men nu återstår det tre stycken innan det börjar lugna ner sig. Ska gå coh lägga mig tidigt idag för jag blev väckt at min ögonsten klockan 04.30!!!! Jag är TRÖTT!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad hände med bilbarnstolen? Har ni monterat bort den? Ska du till Pite nå?

2008-07-14 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0