080712

Har haft en natt för mig själv, Marcus jobbade och lilleman fick fara till farmor, men snacka om lite man hade att göra igår kväll man är ju inte direkt van att vara själv nuförtiden så ikväll blir det skönt att ha familjen hemma igen. Har varit en sväng på stan idag och skulle leta upp nå billa unerkläder (rea) men det enda jag hittade var en bh som kors i taket sitter som smort, det är inte varje dag jag hittar en sån, tror att jag har fel form på mina för de allra flesta bh:ar har en tendes att vilja släppa ut dom och då spelar det ingen roll hur stor bh det är. Nåja slutparat om det nu. Annars så funderar jag ifall vi skulle ta och grilla ikväll, kanske grillspett, det lär gott men jobbigt att göra och  jag har heller inget hemma så jag måste i sånna fall vara och handla vilket är jobbigt med en 1 åring men å andra sidan så kommer ju Marcus snart hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0