080711

Sanningens ögonblick, jag kom in in på det som jag helst ville läsa men kursen som jag absolut ville läsa kom jag in på, så den ska jag tacka ja till. Men jag kom även in på en annan utbildning som jag inte har funderat så mycket över så nu måste jag bestämma mig hur jag ska göra, mycket talar för att jag inte kommer att läsa programmet men jag ska aldrig säga aldrig.

Läste ett bra ordspråk häromdagen: "Framsteg är omöjligt utan förändirng och de som inte kan förändra sina tankar och åsikter kan inte ändra någonting"
Stämmer hur bra som helst och fick mig att fundera en massa, speciellt på utbildning.

Kommentarer
Postat av: Emmi.

Grattiz!Vad ska du bli när du blir stor då?:)

2008-07-11 @ 11:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0