Trött

Är så trött att jag snart ser i kors, så jag borde egentligen gå och lägga mig, men jag går alldeles för sällan och lägger mig då jag är trött och efter ett tag så blir jag lite piggare igen så då är jag vaken nån timme extra vilket är onödigt då jag har en liten sprätt som vaknar där vid 6-7 tiden på morgonen. jaja ska snar gå och lägga mig för natten och sussa gott.

Har vart ute och gått i detta hemska väder idag och inte var det lätt att dra en barnvagn i det inte.....huvva fick slita mycket för att få vagnen att rulla fram i all snömodd. Hoppas att det blir bättre väder imorgon så att det går att vara ute utan att man är sjöblöt efter en kvart. Tror inte att min kläder har hunnit torka ännu, för att inte tala om vagnen.

Näe nu är jag alldels för trött för att sitta vid datorn, God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Martin

d borde upffina självgående hjul t barnvagnar va?! vassego, där har du en affärsidé, helt gratis

2008-01-20 @ 10:37:03
URL: http://mkpd.blogg.se
Postat av: Lisa

haha jadu martin det vore kanske en ide, men jag som ska bränna fett så är det ju optimalt före just nu även om jag tycker det är pest och pina just då jag är ute....

2008-01-21 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0