Trevlig kväll

Idag så har jag och Marcus haft Isabell (marcus syrra) och hennes kille Kristoffer på middag här hemma oss oss. Slog på stort och bjöd på älgstek och rådjursfile med potatis och grönsaker men mumsig sås till det. Inte illa för magen! Kvällen avslutades med bowling och jag vann inte.....kom sist varje gång....Men desto bättre gick det för andra eller hur Isabell? Kan ju berätta att två av dom hade once in a lifetime bowling ikväll ,inga namn nämnes men det var inte jag!
Tack för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Bowlingmästaren

Tack själv för en trevlig kväll, det får vi göra om nångång! Och inget Once in a lifetime här inte, jag är ALLTID så bra. Eller...? :p Och just det, bara för sakens skull och för att låta skitviktig, han stavar sitt namn med Ch :)

2008-01-06 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0