Torsdag inte Fredag

Har hela dagen gått och trott att det har varit Fredag idag och gissa om jag blev besviken då jag insåg att det bara var Torsdag ännu....hmmm det är ju i allafall Fredag imorgon och Marcus är ledig så jag hoppas att får vi får något gjort. Vi kanske skulle ta och börja rensa ut i garderoben eller varför inte i förrådet, jag bävar när vi ska börja med det, huvva vad i har saker i förrådet och hälften är inte ens något att ha, men det måste ju rensas så det är lika bra att göra det ordentligt.

Imorgon så tror att jag det blir en riktigt Fredags middag, marinerad fläskfile med klyftpotatis med "bea"sås, mums för magen. Usch när jag tänker på det så blir jag hungrig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0