grrr.....kan inte sova

ja som rubriken lyder så verkar det som att jag har svårt för att somna ikväll, ligger och tänker på allt möjligt det sista jag tänkte på innan jag gick och hämtade datron var när jag skulle ha tid att städa här hemma för snart så springer det omkring dammråttor här, dom ligger redan i hörnen och väntar på att få komma ut och springa på resten av golvet, tänkte ta och städa innan dom förökar sig!

Jaha nu var årets första dag slut och inte har man hunnit med mycket idag inte (eller igår), har varit så himla trött och slö idag att det mest har blivit en massa tv tittande, nyttigt? nope inte det men jag har faktiskt tagit tag i min vikt och motionerar så gott som varje dag, fast idag så har det blivit en vilodag eftersom jag igår kom på att jag skulle göra 30 situps (vilket inte var så smart) så har jag nu väldigt ont i mina obefintliga magmuskler, det enda positiva med det är att jag nu vet att dom finns nån stans där under kaggen. Undra om alla andra som skulle joina mig och gå ner själv i vikt har börjat? hmm ska nog ta reda på det för, för julen är faktiskt slut nu eller ja nu ska man ju inte behöva frestas av en massa god mat så nu är det lika bra att sätta igång om man inte har gjort det!

På tal om nyårslöften så har det inte blivit avlagt något sådant iår, för jag kan tycka om det är något man vill ändrapå så är det lika bra att börja på en gång. Så därför har det inte blivit nå iår!

Nu är det nog dags att ZzzzzZzzz annars så kommer jag att vara olidligt trött imorgon och det är inge kul, men känner jag mig själv så kommer jag väl att somna där vid 02.00 och det känns som att det är lite väl sent för en som ska upp där vid 07.00, så nu säger jag God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0