Fredag hela veckan

Då var det fredag igen... Fast jag som går hemma hela veckorna har fredag alla dagar, riktigt skönt faktiskt. I veckan så har jag varit otroligt duktig på att motionera och har nu gått ner 3 kilo, syns inte så mycket ännu men snart så är det magrutor och hela köret (man kan alltid önska) hahaha. I helgen så blir nog bara att ta det lugn, Marcus jobbar imorgon och jag kanske ska gå ut för första gången på jag vet inte hur länge så helgen blir kanske inte så lugn trots allt, men vi får som sagt se om det blir utgång eller om vi hittar på nått annat tillsammans.

Idag så skulle jag äntligen köpa mig en babyvakt på Barnens hus, hade sett en som jag ville ha i Piteå på Barnens hus men då hade jag inte med mig presentkortet så jag beslöt mig för att köpa en här i Skellefteå  och med facit i hand så skulle jag köpt den i Piteå för inte fanns den här inte så nu måste jag ändå dit och köpa den.....grrrr. Ska sluta handla på Barnens hus här, likadant var det då vi skulle köpa babyskyddet, beställningsvara här (och lång väntetid) och i Piteå så fanns dom på lagret och i alla färger. Tänk att det kan vara stort skillnad trots att det är samma kedja.

Nu är det dags att börja med middag, det blir grekisk pyttipanna ikväll *mums*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0