Beach 2008

jajjamensan nu är det hårdkörning inför beach 2008 och tro det eller ej så är jag fortfarande hälsosam och tränar varje dag, och kanske så börjar det synas snart, marcus säger att det redan syns men jag tror att han bara säger så för att jag ska bli ännu mer peppad. Det går fortfarande lite trögt med vikten men jag har trots allt gått ned två kilo och snart så kanske det börjar gå lite lättare så jag ger inte upp med träningen.

Ska snart fara och kilppa mitt stripiga och tunna hår, trodde inte att jag skulle tappa så mycket med hår då man ammar, men jag hade visst fel så nu blir det en ny fräsch frisyr, hoppas att jag nu bara passar i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0