åhhh jag blir galen

på min urusla dammsugare, inte nog med att skaftet har gått av så att jag inte kan dammsuga under sängen och soffan, även i dammsugaren har det gått sönder gerjer så om jag öppnar luckan så "sprättar" det ut en massa saker så att det tar minst en kvart innan jaghar satt ihop den igen. Tror nog att min dammsugare har gjort sitt för inte tänker jag köpa nya delar till den utan det blir en helt ny. Funderar ifall jag rent utav ska köpa en som är påsfri så slipper man springa runt på  hundra olika affärer innan man har hittat rätt påsar. Smidigt och enkelt skulle det vara men dom kostar väl därefter kan jag tänka mig. Blir nog en sväng in till stan imorgon och kolla på damsugare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0