2008

jaha nu var det ett helt nytt år och 2007 är snart ett minne blott....

Behöver jag säga attt 2007 var det bästa året i mitt liv?
Det var året då jag gick och väntade, väntade och väntade på att våran guldklimp Alexander skulle komma, han såg dagens ljus lördag den 4 Augusti kl. 17.47, ett helt oförglömligt ögonblick. Han blir nu snart 5 mån, växer så det knakar och är helt underbar!

I övrigt så har det inte hänt så mycket under 2007 för min/våran del, eller jo, jag får ju inte glömma att vi har köpt en bostadsrätt nu i december, så nu väntar vi på att få flytta in!

Som vanligt varje nyårsdag så blir det att titta på Ivanhoe kl. 15.20 på tv3, kanske skulle passa på att spela in filmen så att man kan titta på den annan tid under året också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0