080128

Tänkte jag skulle börja med att skriva datum istället för en rubrik då ett är så svårt att varje gång hitta på en....!!

Idag så hade jag tänkt att gå på öppna förskolan men det var stängt idag så vi får ta det nästa vecka istället. Så nu sitter jag framför datorn och vet inte riktigt vad jag ska göra fram till 13.30 då jag ska till läkaren med lilleman. Hoppas verkligen att vi nu slipper komma tillbaka dit nå mera. Annars så ska jag på sminkpartaj ikväll vilket jag ser framemot, har aldrig varit på nått sådant förrut. Men det blir nog inte att köpa så mycket eftersom vi ska spara pengar nu då vi snart ska flytta. nu vet jag vad jag måste göra idag och det är att betala alla räkningar, ett nödvändigt ont tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0