080205

gahhh vad jag är trött, lilleman har sovit dåligt hela natten, både jag och marcus har väl bara sovat nån timme och nu står snart ögonen i kors på mig, tror att det blir en tidig kväll, typ då lilleman lägger sig där vid åtta.

Fettsisdag idag och inte har jag ätit nån semla idag, tror inte att det blir nån överhuvudtaget eftersom jag inte är så förtsjust i dom. Något säger mig att Marcus kommer minst att äta 4 semlor idag, som alla andra dagar så länge semlor säljs, skulle vara roligt att räkna hur mycket pengar han lägger ut på semlor, nog är det alltid några hundra, kanske uppemot tusen, och jag skämtar inte, han fullkomligen ÄLSKAR semlor.

Näe nu ska jag ta och förbereda lite mat till marcus innan han far iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0